خدمات طراحی و چاپ

ساخت وبلاگ

طراحی لوگو | طراحی آرم 


طراحی لوگو مهم ترین عنصر اصلی تبلیغاتی و گرافیکی در دنیای کسب و کار است . به طور کلی میتوان گفت طرح لوگو می تواند در نگاه اول ، برند ، کسب و کار یا فعالیت را معمولی یا حرفه ای جلوه دهد . طراحی لوگو بصورت مختصر یعنی داشتن یک نماد برای شرکت ، طراحی سایت و یا هرگونه فعالیت که این نماد می تواند متناسب با زمینه فعالیت شرکت بصورت نوشته ، تصویر ، تلفیق نوشته و تصویر ، یا حرف نماد طراحی شود . طراحی لوگو می تواند نقش بسیار موثری در جذب مخاطب و موفقیت برند شرکت ایفا کند.
خدمات طراحی آرم و لوگوی تجاری یکی از اقدامات بسیار مهم و عنصر اصلی گرافیکی و تبلیغاتی در دنیای تجارت است . امروزه برای ثبت شرکت نیاز به طراحی لوگو برای شرکت می باشد به همین خاطر بسیاری از شرکت ها در ابتدا یک طرح مبتدی را طراحی و صرفا برای اینکه مجوز یا ثبت را بگیرند برای ثبت شرکت معرفی میکنند . این کار بزرگترین اشتباه مدیران کسب و کار در عرصه حرفه ای گری و دنیای رقابت است چرا که در آینده به طور حتم نیاز به طراحی لوگو شرکت بصورت حرفه ای پیدا میکنند . اما آن موقع هم زمان زیادی را از دست دادند و هم هزینه گزافی را باید برای تغییر طراحی لوگو شرکت خود بپردازند.
خدمات طراحی آرم و لوگوی تجاری شرکت معمولا بصورت تصویری انجام می شود . یعنی یک تصویر که بیانگر مفهومی باشد به عنوان نماد شرکت انتخاب و طراحی می شود . اشتباه نکنید لوگو شرکت قرار نیست مفهوم فعالیت شرکت را بیان کند . لوگو
 فقط نمادی از آن شرکت است و امکان دارد تصویر طراحی لوگو شرکت هیچ ارتباطی با فعالیت آن نداشته باشد اما حتما مفهومی را چه آشکارا و چه پنهان در خود دارد . طراحی لوگو شرکت اگر بصورت حرفه ای انجام شود می تواند جلوه بسیار زیبا و مناسب را از شرکت به نمایش بگذارد و مخاطب با اولین نگاه به طرح لوگو ، جذب آن شود . لوگو معرف هر کسب و کاری است پس باید برای طراحی لوگو شرکت بسیار دقت شود چرا که این طرح معرف تجاری شرکت است  و سطح کیفیت یک شرکت را در نگاه اول به بیننده منتقل می کند . خدمات طراحی کاتالوگ و صفحه ارایی افراگرافیک بهترین در کشور . 

طراحی سایت و سئو  به عنوان یکی از اساسی ترین قدم ها برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ است. داشتن سایتی کامل و جامع برای ارائه خدمات و محصولات و راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کارها ضروری می باشد. طراحی سایت در اصفهان باید به گونه ای باشد که تجربه کاربری بسیار خوبی ایجاد کرده و به راحتی کاربران زیادی را جذب نماید. جذب کاربران در صورتی انجام می گیرد که طراحی سایت خلاقانه و با امکانات فراوان و خدمات مورد نیاز مخاطب عرضه گردد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما :

خرید بلیط هواپیما 

خدمات طراحی و چاپ...
ما را در سایت خدمات طراحی و چاپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا afragraphicir بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 0:24

طراحي و صفحه آرايی را مي توان در 3 قالب مهم  صفحه بندی روزنامه ، صفحه بندی كتاب و صفحه بندی مجلات تقسيم بندي نمود:

 1روزنامه ها به دليل وظيفه اطلاع رساني و داشتن آيتم هاي مختلف خبري، خوانندگان خاص و تقريباً ثابتي را دارا مي باشند كه ديگر احتياجي به صفحه آرايي و گرافيك خاص و خلاقيت و نوآوري بديع در هرشماره را ندارد، اگرچه نوع طراحي آنها باعث جذب بيشتر خوانندگان و افزايش تيراژ روزافزونشان مي شود.

 2طراحي و صفحه آرايی كتاب ها نيز مطابق با سلايق خوانندگان و موضوعات آنها انجام مي پذيرد؛ سادگي و در اغلب موارد عدم گرافيكي بودن صفحات از ويژگي خاص كتاب هاست، چرا كه پيش فرض مطالعه كتب، نياز مخاطب به مطالب كتاب تشخيص داده شده و صفحه آرايي را جزو عوارض و فرعيات آن مي شمارند و بيشتر به نوع چاپ و جنس ورق هاي كتاب، بها داده مي شود.

 3گروه سوم نشريات و مجلات هستند، آنها نشرياتي هستند كه اغلب به صورت متناوب و در بازه زماني مشخص براي گروه سني خاص چاپ شده كه در آن سعي مي شود موضوع واحدي در قالب هاي مختلف بررسي شود.

 مهم ترين بعد يك مجله را گرافيك و صفحه آرایی ممتاز ان مشخص مي كند، شايد بتوان جمله را بدين سان گفت كه تكنيك هاي گرافيكي مجلات، امري ضروري، لازم و غيرقابل اجتناب است؛ چرا كه وقتي مجله اي در پيش خوان روزنامه فروشي ها يا فروشگاه هاي تصوير پرزرق وبرق مجلات مي باشد. از اين روست كه صفحه آرايی و طراحي مجلات نوعي اصول تبليغي به شمار مي رود و گرافيست هاي مجلات مي بايست علاوه بر دانش گرافيكي لازم و تجربه كافي، از علم روانشناسي در جذب مشتري نيز آگاه باشد.

  روزنامه‌ها به دلیل این که یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی هستند و آیتم‌های مختلف خبری زیادی نیز دارا می باشند ، خوانندگان خاص و تقریباً ثابتی را دارند به همین دلیل نیازی به صفحه‌آرایی و طراحی گرافیکی خاص و خلاقانه در هر شماره ای که منتشر می شود ، ندارد . البته طراحی و صفحه بندی جذاب روزنامه جذب بیشتر خوانندگان و افزایش تیراژ آن می‌شود . طراحی و صفحه‌آرایی کتاب‌ها نیز متناسب و مطابق با سلایق خوانندگان و موضوعات آنها انجام می‌ شود ؛ یکی از ویژگی های بارز و خاص کتاب ها سادیگی و در برخی موارد عدم گرافیکی بودن صفحات می باشد . در صفحه آرایی کتاب ها بیشتر به جنس ورق ها و نوع چاپ اهمیت داده می شود و طراحی گرافیکی آن فرعیات کار محسوب می شود.

 نشریات و مجلات ، می توان گفت نشریاتی هستند که در بازه زمانی مشخصی به طور متناوب با هدف قرار دادن گروه سنی خاصی منتشر می شوند که در آن موضوع واحدی در قالب‌های مختلف بررسی می گردد. مهم‌ترین بعد یک مجله را گرافیک و صفحه‌ارایی ممتاز آن مشخص می‌کند، تکنیک‌های گرافیکی مجلات، امری لازم و غیرقابل اجتناب است؛ چرا که مجله‌ای در پیش‌خوان روزنامه‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌ها قرار می گیرد باید توانایی جذب خواننده را داشته باشد. از این‌روست که صفحه‌آرایی و طراحی مجلات نوعی اصول تبلیغی به شمار می‌رود و گرافیست‌های مجلات می‌بایست علاوه بر دانش گرافیکی لازم و تجربه کافی، از علم روان‌شناسی در جذب مشتری نیز آگاه باشد.

 همانطور که گفتیم هدف از صفحه آرایی مجله ايجاد انگيزه بيشتر براي خواندن، راحتي در خواندن و ايجاد زيبايي با به كارگيري عناصر بصري معقول است. صفحه آرايي خوب و مناسب باید رغبت خواننده و مخاطب را افزايش دهد. یك صفحه‌آرايي خوب مي تواند كمك موثري در توسعه و رشد فرهنگ داشته باشد و ذائقه بصري خوانندگان را اصلاح و یا تقويت كند.اين نكته پيشتر اشاره شد كه صفحات هر كتاب بايستي به تناسب قطع، موضوع، و مخاطب، داراي چهارچوب و كرسي بندي مناسبي باشد. صفحه آرایی و آرايش هر صفحه نيز براساس اين شبكه بندي انجام مي شود و براي داشتن يك شبكه بندي مناسب ضرورت دارد كه فضاي صفحه داراي تناسبي موزون و چشم نواز باشد. ابعاد صفحات كتابهاي موجود عموماً مطابق اندازه هاي طلايي و يا بسيار نزديك به آن است.

 طراحان در تنظيم كتابها ، غير از رعايت اندازه كاغذها و قطع كتاب از نسبتهاي طلايي غير رسمي نيز استفاده مي كنند و با تنظيم فضاي متن، تصوير، سرصفحه ها و دگر نشانه هاي بصري به آرايش صفحه مبادرت مي ورزند و سعي برآن دارند كه صفحه آرايي طراحی کاتالوگ آنها روحيه و موضوع كتاب صورت گيرد. در اين حالت هنرمندان سعي در زيبا سازي بصري صفحات دارند كه خواه ناخواه تناسبات طلايي به گونه اي فطري در كارشان ظهور پيدا مي كند در هرحال رعايت اصول و قوانين زيبايي شناسي و تناسبات طلايي، خصوصاً زماني كه كار با عشق، علاقه و انگيزه‌ي دروني انجام مي گيرد، از زيبايي و چشم نوازي لازم برخوردار مي شود. سئو و طراحی سایت توسط رادمان 

خدمات طراحی و چاپ...
ما را در سایت خدمات طراحی و چاپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا afragraphicir بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 0:15

شرکت ها و سازمان های مختلف به طراحی کاتالوگ و سپس چاپ کاتالوگ و بروشورهای محصولات خود به منظور معرفی اختصاصی محصولات و یا خدمات شان به مشتریان و علاقه مندان اقدام می کنند . چاپ کاتالوگ کالاها باید جذاب بوده تا بازار هدف ترغیب به مطالعه و دیدن محصولات داخل کاتالوگ شوند و علاوه بر جذابیت باید حاوی اطلاعات مفیدی از کالا و محصول مورد نظر باشد.

با توجه به زیاد بودن شیوه های چاپ کاتالوگ نظیر سایز، جنس، صحافی و همچنین خدمات پس از چاپ کاتالوگ مختلفی که می توان برای این محصول در نظر گرفت، تهیه لیست قیمت جامع برای آن امکان پذیر نمی باشد و برای نشان دادن قیمت دقیق نیاز به جزئیات چاپ کاتالوگ می باشد، لذا برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ های اختصاصی تر میبایستی با کارشناسان افراگرافیک مشاوره نمایید.

همواره چاپ کاتالوگ یکی از مفیدترین و قوی ترین ابزارها برای تبلیغات شرکت ها و سازمان ها می باشد، کاتالوگ شامل مجموعه ای اطلاعات و راهنما در مورد یک یا چند محصول یا خدمات است، به صورتی که اطلاعات و مفهوم خود را به مشتری انتقال می دهد. چاپ کاتالوگ آفست یک راه مقرون به صرفه برای معرفی خود در یک فرمت فیزیکی چشم نواز میباشد.  چاپ کاتالوگ با کیفیت، شفاف و با دوام نقش بسزایی در ارائه بهتر خدمات شما را دارد. تعیین بازار هدف ،زمان و نحوه توزیع بسیار در موفقیت کاتالوگ موثر می باشد .

طراحی و چاپ کاتالوگ

 در طراحی و چاپ کاتالوگ آفست باید نکاتی مهمی رعایت شود که شامل : نوع کاغذ مصرفی کاتالوگ انتخاب گرماژ کاغذ، مات یا براق بودن کاغذ بر اساس نوع طرح ، تعیین سایز کارو ابعاد استاندارد کاتالوگ در بصرفه ترین حالت ، صفحه آرایی و صفحه آرایی اصولی ، نظارت بر چاپ کاتالوگ ، نوع صحافی ، برش و بسته بندی کاتالوگ ، همه این عوامل در روند چاپ کاتالوگ حرفه ای تاثیر گذار می باشد. چاپ کاتالوگ به دلیل برخوردار بودن از تعداد صفحات بیشتر علاوه بر معرفی و ترویج اهداف سازمانی به شرح ریز مشخصات و ظرایف موضوع و کالا می پردازد.

چاپ کاتالوگ حرفه ای و ایده آل با طراحی ساختار گرافیکی مناسب بدیهی است نقش بسزایی در بازار هدف و مشتریان دارد به همین دلیل افراگرافیک با به کارگیری آخرین استانداردها روز دنیا خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای صفحه ارایی یا صفحه آرایی  را به شما عزیزان ارائه می دهد

خدمات سئو :

سئو 

طراحی سایت 

طراحی سایت در اصفهان 

تبلیغ در گوگل 

تبلیغات در گوگل 

 

خدمات طراحی و چاپ...
ما را در سایت خدمات طراحی و چاپ دنبال می کنید

برچسب : طراحی کاتالوگ , صفحه ارایی , صفحه آرایی , طراحی و چاپ کاتالوگ, نویسنده : افرا afragraphicir بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 0:11